Registrace záruky

    Co je záruka all-inclusive?
    Díky komplexním službám naší záruky all-inclusive1 je vaše nové nářadí Festool v prvních třech letech plně zajištěno a vy se můžete soustředit na to hlavní: Na svou práci. Abyste mohli využívat služeb „Kompletní oprava zdarma“2, „Náhrada při krádeži“ a „Záruka originálních dílů“, musíte nářadí bezplatně registrovat do 30 dnů od nákupu/dodání.
    Mé nové bydliště se nachází v jiné zemi. Mám i nadále nárok na záruku all-inclusive?
    Nabídka a rozsah služeb účtu MyFestool a záruka all-inclusive1 jsou závislé na vašem bydlišti (nikoli na zemi, kde jste dané nářadí zakoupili) a mohou se mezi jednotlivými zeměmi lišit. Které služby jsou vám k dispozici ve vaší zemi, naleznete v podmínkách využívání účtu MyFestool a v záručních podmínkách na příslušné webové stránce Festool pro vaši zemi. Přehled všech zemí naleznete na stránkách www.festool.com po výběru požadované země.
    Je registrace pro záruku all-inclusive zpoplatněna? 
    Ne, registrace je pro vás zdarma. Jediný předpoklad: Nářadí musíte pro záruku all-inclusive1 registrovat během prvních 100 dnů od nákupu. Mějte nicméně na vědomí, že při řešení odcizení mohou vyvstat náklady na spoluúčast a v  případě opravy další náklady (např. paušál na dekontaminaci u vysavače třídy H).
    Jak mohu nářadí registrovat pro záruku all-inclusive?

    Od 1. 1. 2021 můžete provádět registraci záruky all-inclusive1 pouze jako zákazníci exkluzivně na MyFestool. Upozorňujeme, že registraci za vás již nemůže provést prodejce. Nářadí můžete zcela jednoduše registrovat během prvních 100 dnů od nákupu/dodání on-line ve vašem účtu MyFestool. Přístup k účtu MyFestool je možný přes naše webové stránky nebo aplikace Festool.

    Registrace přes webové stránky:

    1. Přihlaste se ke svému účtu MyFestool na stránce www.festool.cz/MyFestool.
    2. Formulář k registraci záruky najdete po přihlášení ve vaší osobní oblasti MyFestool pod položkou „Registrace nářadí“ nebo prostřednictvím tohoto odkazu: www.festool.cz/MyFestool/registrace-záruky.
    3. Vyplňte následující pole formuláře: T.Nr. (číslo dílu), S.Nr. (sériové číslo) (tyto údaje naleznete na přiloženém záručním listu nebo na výrobním štítku vašeho nářadí), datum nákupu/dodání (Můžete zde zadat pouze jedno datum, které leží max. 100 dní po zakoupení/dodání. Zadejte prosím datum, které je uvedeno na vašem nákupním dokladu / dodacím listu.). Nahrajte do systému svůj účet / dodací list (dodržte prosím velikost a formát souboru), zadejte volitelně údaje svého prodejce a doplňte případně své další údaje.
    4. Tím jste své nářadí úspěšně zaregistrovali a nyní můžete kdykoli stáhnout záruční certifikát v přehledu nářadí.

    Registrace prostřednictvím aplikace Festool Work:

    1. Případně můžete využít aplikaci Festool Work (k dispozici pro zařízení se systémy Android a iOS).
    2. K tomuto účelu se přihlaste k účtu MyFestool.
    3. Naskenujte čárový kód vašeho nově zakoupeného nářadí nebo naskenujte čárový kód na záručním listu, který je k vašemu nářadí přiložen, nebo se připojte k nářadí s podporou technologie Bluetooth®, vyfotografujte nákupní doklad či dodací list, nahrajte je do systému a ihned můžete těžit ze služeb naší „záruky all-inclusive“.
    4. Tím jste své nářadí úspěšně zaregistrovali a nyní můžete kdykoli stáhnout záruční certifikát v přehledu nářadí.
    Proč musím své nářadí sám (sama) registrovat a proč toto nemůže (již) převzít můj prodejce?
    Ve firmě Festool bereme ochranu údajů vážně. Proto jsme se rozhodli, že budete moci registraci záruky provádět sami a sami tak budete mít možnost rozhodovat o zpracování vašich údajů. Za tímto účelem jsme pro vás od ledna 2021 vytvořili možnost exkluzivní registrace záruky pro nářadí na MyFestool. Tím nemůže dojít k tomu, že by nám byly vaše osobní údaje předány bez vašeho vědomí, takže chráníme vás i vaše osobní údaje, ale také obchodního partnera před nesprávným zacházením s vašimi údaji a samozřejmě také sami sebe před nezákonným získáním vašich údajů bez vašeho souhlasu. Přes účet MyFestool budete mít neustále vše pod kontrolou, nejen vaše osobní údaje, ale i nářadí Festool.
    Kolik mám času k registraci svého nářadí?
    Máte k dispozici 100 dní po zakoupení/dodání vašeho nářadí k registraci záruky all-inclusive1.
    Co potřebuji k registraci záruky?
    Potřebujete k tomu číslo dílu a sériové číslo (T-Nr. a S-Nr.) vašeho nářadí a dále platební doklad / dodací list a účet MyFestool.
    Proč je při registraci záruky požadováno nahrání platebního dokladu / dodacího listu?
    Nahrání platebního dokladu je jedna z podmínek k získání nároku na záruku. Tato informace je takto uvedena také v záručních podmínkách. Podle záručních podmínek lze registraci provést během 30 dní po zakoupení/dodání, později již registrace nemůže proběhnout. Aby bylo možné zkontrolovat datum zakoupení/dodání, je požadováno, jak je uvedeno v záručních podmínkách, nahrání platebního dokladu, resp. dodacího listu. Na platebním dokladu / dodacím listu je pro naši kontrolu rozhodující zakoupené nářadí Festool a datum; ostatní údaje, jako číslo zákazníka, cenu atd., lze bez problémů zakrýt tak, aby nebyly čitelné.
    Obdržím potvrzení registrace pro záruku all-inclusive?
    Ano, obdržíte potvrzení e-mailem a kdykoli po zakoupení si můžete svůj záruční certifikát zobrazit ve vaší oblasti MyFestool a rovněž si ho stáhnout pro účely dlouhodobé dokumentace.
    Platí záruka all-inclusive pro všechny výrobky Festool?
    Záruka all-inclusive platí pro veškeré nářadí Festool i pro další vybrané výrobky, jako například akumulátory nebo nabíječky. Zda můžete výrobek registrovat pro záruku all-inclusive, zjistíte na záručním listu, který je přiložen ke každému Systaineru nebo balení. Zda je registrace možná, si můžete navíc přečíst také v popisu funkce našich výrobků na naší domovské stránce. 1
    Mohu k záruce registrovat jednotlivé akumulátory/nabíječky?
    Akumulátory a nabíječky jsou prvky příslušenství, přesto jsou však kryty naší zárukou all-inclusive1. Akumulátory a nabíječky nelze k záruce registrovat prostřednictvím našeho on-line formuláře. V případě nároku na záruku potřebujeme jako důkaz kopii vašeho nákupního dokladu.
    Dostal(a) jsem své nářadí darem. Mohu je registrovat?
    Pro registraci k záruce all-inclusive1 potřebujete jako doklad originální nákupní doklad / dodací list. Registrace navíc musí proběhnout nejpozději 100 dní po zakoupení/dodání.
    Zakoupil(a) jsem své nářadí již použité. Mohu je registrovat?
    Registrace k záruce je k dispozici výlučně pro nářadí, které bylo zakoupeno u prodejce Festool. Pokud by použité nářadí bylo předchozím majitelem již zaregistrováno a bylo ještě v záruční době, můžete u nás zažádat o převedení záruky. K tomu potřebujeme kopii záručního certifikátu nebo referenční číslo, které je na něm uvedeno.
    Nemohu nalézt své zaregistrované nářadí v přehledu nářadí. Co dělat?
    Zpravidla byste měli všechna nářadí zaregistrovaná k záruce včetně jejich záruční lhůty vidět v přehledu nářadí. Pokud by však některé zaregistrované nářadí chybělo, má to následující důvod: Pokud jste v minulosti zaregistrovali některé nářadí bez účtu MyFestool, resp. pokud váš prodejce zaregistroval nářadí za vás, toto nářadí v přehledu chybí. Pokud by některé nářadí v přehledu chybělo, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku Festool prostřednictvím našeho kontaktního formuláře, abychom registraci nářadí mohli převést do vašeho nového účtu MyFestool.

    Kompletní bezplatná oprava

    Existují výjimky, kdy službu nelze využít?
    Ano, existují. Jedná se o výjimky, které jistě dokážete pochopit, např. pokud bylo nářadí úmyslně poškozeno nebo bylo používáno v trvalém průmyslovém provozu. Všechny výjimky jsou uvedeny v našich záručních podmínkách.
    Jaké nároky mohu uplatnit, pokud nářadí pro záruku all-inclusive nezaregistruji?
    Na zákonnou záruku máte jako podnikatel nárok 12 měsíců, jako soukromá osoba 24 měsíců. Ta platí na vady materiálu a výrobní vady, které existovaly již před dodáním výrobku. Vezměte prosím na vědomí, že ze zákonné záruky je vyloučené opotřebení. Proto byste nářadí v každém případě měli pro záruku all-inclusive zaregistrovat. Registrace je pro vás zaručeně zdarma! 1
    Dostanu v případě uplatnění záruky předběžný rozpočet nákladů?
    Díky záruce all-inclusive patří předběžné rozpočty nákladů a účty za opravy během prvních tří let minulosti.2 Jediný předpoklad: Musíte své nářadí během prvních 100 dnů po zakoupení zaregistrovat k záruce all-inclusive.1 Po uplynutí záruky obdržíte na přání ke každé opravě předběžný rozpočet nákladů.
    Na které díly a závady se vztahuje tato služba?
    Materiálové a výrobní chyby včetně všech náhradních a spotřebních dílů (zejména uhlíkových kartáčů, kuličkových ložisek, gumových objímek, akumulátorů, nabíječek akumulátorů, těsnicích kroužků, pevných kabelů a spínačů) a příslušné doby práce. Přehled všech náhradních a spotřebních dílů najdete v našem katalogu náhradních dílů. Všechny díly ve sloupci „Záruka“ označené „Ano“ se vyměňují bezplatně.2

    Náhrada při krádeži

    Zmeškal jsem lhůtu 5 dnů. Dostanu i přesto náhradní nářadí?
    Bohužel ne! Tuto službu vám můžeme nabídnout pouze v případě, že dodržíte naše lhůty.
    Ukradli mi nářadí na stavbě / z auta. Bude mi přesto nahrazeno?
    I když je nářadí odcizeno z vozidla nebo na staveništi, obdržíte do tří let od nákupu zcela nové zboží – při spoluúčasti 3.200 CZK netto (bez DPH). Pro výrobky z kategorie Power Station platí spoluúčast 25.900 CZK netto (bez DPH).
    Má i náhradní nářadí plný nárok na všechny služby záruky all-inclusive?
    Na náhradní nářadí se přenese záruka all-inclusive na zbývající záruční dobu odcizeného nářadí. Tzn. že pokud vám bylo nářadí ukradeno např. po 2 letech, můžete pro náhradní nářadí využívat záruku all-inclusive ještě po zbývající rok. V tomto případě provedeme registraci za vás a svůj nový záruční certifikát si můžete kdykoli prohlédnout ve vaší osobní oblasti MyFestool nebo si ho odtamtud stáhnout. Protože se na každé nářadí vztahuje pouze jednorázová náhrada v případě odcizení, tato služba pro náhradní nářadí odpadá. 1
    Co musím udělat při odcizení nářadí?
    Důležité je, abyste dodrželi platné lhůty. Ihned po krádeži nářadí musíte krádež oznámit na policii. Oznámení společně se záručním certifikátem předložíte do 5 dnů specializovanému prodejci. Jakmile případ prověříme, pošleme specializovanému prodejci nové nářadí a za spoluúčast 3.200 CZK netto (bez DPH), resp. 25.900 CZK netto (bez DPH) u výrobků kategorie Power Station si ho u něj můžete vyzvednout.

    Záruka originálních dílů

    Potřebuji náhradní díl. Co mám udělat?
    Abyste našli pro své nářadí správný náhradní díl, potřebujete přesný typ nářadí a číslo dílu (T-Nr.). Tyto údaje jsou uvedeny na štítku přímo na zařízení a v záručních dokladech. Pro objednání konkrétního náhradního dílu se prosím obraťte na naši zákaznickou linku Festool na čísle uvedeném pod odkazem Kontakt.
    Důležité upozornění pro používání náhradních dílů:
    Upozorňujeme, že veškeré nářadí Festool musí být z důvodů kvality a bezpečnosti opravováno výhradně v autorizovaných dílnách. Doporučujeme zadat požadavek na opravu přímo u nás. Zákon předepisuje, že po každém otevření krytu je nutné provést „kontrolu bezpečnosti podle předpisu profesních a úrazových pojišťoven DGUV 3+4 a směrnice DIN VDE 0701/0702“. Tento postup smí provádět pouze speciálně vyškolený elektroinstalatér. V mnoha případech je pro řádnou opravu navíc zapotřebí speciální nářadí. Upozorňujeme, že v případě pokusu o neautorizovanou opravu zanikají veškeré nároky na záruku a odpovědnost. Proto vám výslovně radíme, abyste upustili od vlastních oprav.
    Po uplynutí 10 let zaručené dostupnosti již pro nářadí nejsou k dispozici žádné náhradní díly?
    Pro velké množství nářadí máme na skladě náhradní díly výrazně déle než 10 let po skončení výroby.
    Co se stane, pokud v období 10 let již není k dispozici nějaký náhradní díl?
    Garantujeme vám, že po ukončení výroby máme pro vaše nářadí na skladě náhradní díly ještě minimálně 10 let. Pokud bychom tento slib nemohli dodržet, obdržíte zdarma jako náhradu nové elektrické nářadí.

    Potřebujete další pomoc ohledně záruky all-inclusive?

    Obraťte se prosím na naši zákaznickou linku Festool na čísle uvedeném pod odkazem Kontakt.
    1. Záruka all-inclusive platí pro veškeré nářadí Festool zaregistrované do 100 dnů od zakoupení. Platí záruční podmínky Festool, do kterých lze nahlédnout na www.festool.cz/sluzby/-záruční-podmínky.
    2. „Kompletní bezplatná oprava“ se vztahuje také na akumulátory a nabíječky, ale nikoliv na další spotřební materiál, příslušenství a na demontovaná zařízení ani na škody způsobené nesprávným použitím, použitím neoriginálních dílů a škody způsobené dlouhodobým nadměrným zatěžováním.