Náš servisní tým

Když je tým úspěšný, obvykle v první řadě děkuje svému podpůrnému týmu. Rádi bychom udělali totéž.

Naši aplikační konzultanti. Techničtí a taktičtí odborníci na vedlejší lince, které říkáme horká linka.

Servis je u společnosti Festool nejvyšší prioritou. Všude. Servisní tým Festool UK sídlí v Gottlieb Stoll House, pojmenovaném po zakladateli společnosti. Horká linka je vždy připravena naslouchat. Přímá linka na Festool je první volbou pro získání odpovědí na dotazy, a to nejen mezi britskými řemeslníky. Musí být rychlá, aby zákazníci nemuseli na řešení svého problému dlouho čekat. Servis musí být spolehlivý a svědomitý, aby řešení zákazníka skutečně uspokojilo.

Goran Gelevski pracuje ve společnosti Festool již více než 10 let a patří k nejzkušenějším zaměstnancům. Není snad nic, co by nevěděl - o nejnovějších nástrojích i starších modelech. Možná si teď říkáte, že to pro infolinku není až tak důležité. Ale právě to charakterizuje horkou linku Festool: Není to jen pohotovostní telefonní centrum. Její pracovníci poskytují také rady, jak správně zacházet s nářadím a příslušenstvím, předávají know-how o správném používání spotřebního materiálu a poskytují pomoc, pokud zákazníci nedosahují při práci žádoucího pokroku. Spektrum služeb je široké. A Goran je připraven na všechno.

"K našim zákazníkům se chovám tak, jak bych chtěl, aby se chovali ke mně, když jsem na druhém konci telefonu. Jsem tu proto, abych pomohl; potřeby zákazníka jsou pro mě prioritou."

Goran Gelevski, vedoucí servisní technik, Festool UK

Naši specialisté na aplikace. jsou neustále na cestách jako zákazničtí poradci a motivační školitelé.

Ze své základny severně od Berlína cestuje Jörg Focking po celém východním Německu. "Rád se pohybuji venku," říká - a "venku" pro něj znamená mezi zákazníky. Jeho dodávka je až po okraj naplněna nářadím, vysavači a příslušenstvím Festool. Jako aplikační specialista radí zákazníkům a poskytuje jim pomoc a poradenství. A naopak: "Často se učím i od zákazníků. To je pro mě i pro nás všechny cenným přínosem."

Je to jasné: nářadí Festool toho umí hodně. Ale aby zákazníci plně využili jejich potenciál, musí také vědět, jak nářadí a příslušenství systému Festool optimálně používat. Která bruska je nejvhodnější? Jak správně vybrat brusné kotouče a papíry? Vodicí lišta a úhlový doraz? Ulehčují práci, a to jak jednotlivě, tak v kombinaci. Naši aplikační technici o tom vědí své. A radí zákazníkům daleko více, když jde o zefektivnění provozu nebo o uvědomění zaměstnanců v otázce bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. Zde se skutečně uplatní: jako aplikační specialisté, poradci zákazníků a motivátoři.

"Rád zákazníky podporuji a radím jim, protože vím, co naše nástroje dokážou. Ale často se také učím od zákazníků. To je pro mě i pro nás všechny cenný přínos."

Jörg Focking, aplikační specialista, tým Východ, Festool Německo

Naši odborníci na opravy. Zprovozní každého a všechno (i veterány z dob minulých).

Naši servisní pracovníci den co den dokazují, jak vypadá komplexní oprava ve společnosti Festool. Například ve Francii a Nizozemsku. Tým opravářů tvoří specialisté, kteří znají každý stroj Festool skrz naskrz. Na pracovním stole rozebírají vnitřní části brusky až na motor, zatímco vedle odborně rozebírají řezací pilu. Každý výrobek Festool má svou modelovou historii, každý stroj svůj vlastní příběh. Při opravách se samozřejmě používají pouze originální náhradní díly.

Bez ohledu na to, zda zbrusu nový stroj spadl z vysokého lešení, nebo "historické" nářadí Festool potřebuje trochu více pozornosti - ve všech případech platí: My jsme nářadí vyvinuli. Vyrobili jsme ho. Víme nejlépe, jak ho opravit. Neopravujeme pouze závadu. Nářadí je komplexně analyzováno, seřízeno a nastaveno a v naprosté většině případů je stroj i důkladně vyčištěn. Na opravené nebo vyměněné náhradní díly poskytuje Festool dvanáctiměsíční záruku. To je přidaná hodnota, která potěší nejen stroj, ale i zákazníka.

"Když nástroj znovu zprovozním, mám z něj takovou radost, jako by byl můj vlastní. Od toho tu jsme. A rádi uděláme něco navíc."

Ramtjinder Soekdew, specialista na opravy, servis Festool Nizozemsko

Naše přidaná hodnota pro vás. Služby v blízkosti zákazníka - přímé, praktické a komplexní.

Ve společnosti Festool je samozřejmé, že vše, co děláme, děláme s přesvědčením. Ať už se jedná o objednávku opravy nebo záruční reklamaci, ochranu proti krádeži nebo dostupnost náhradních dílů - jsme spolehlivým partnerem na vaší straně. Naši zaměstnanci na mnoha místech jsou k tomu plně odhodláni. Pro nás není nářadí jen nářadím, ale součástí vaší práce a vašeho úspěchu. Na to se můžete spolehnout. Po celou dobu životnosti nářadí. A ta může být u společnosti Festool opravdu dlouhá.

MyFestool vám také dává možnost využívat naše služby ještě bezprostředněji. Kdykoli a kdekoli budete něco potřebovat. Ať už v dílně, na stavbě nebo doma, můžete mít své nářadí a příslušenství nepřetržitě pod dohledem a snadno a rychle si objednat opravu. Jako člen MyFestool můžete také využívat exkluzivní nabídky, soutěže a akce. Více už není možné!

Veškeré informace o MyFestool a jeho službách najdete zde.