
Festool SERVICE
Důležité informace!
Od 01.01.2021 můžete registraci záruky all-inclusive provést výhradně pouze Vy jako zákazník v MyFestool. Vezměte prosím na vědomí, že prodejce se za Vás již nebude moci postarat o registraci.

Služby bez kompromisů.
Kromě dokonalého nářadí vám nabízíme také služby s vynikající kvalitou. Naše balíčky služeb představují přímý, praktický a kompletní servis pro vás a vaše nářadí. Po celou dobu životnosti nářadí jsme spolehlivým partnerem na vaší straně. Můžete se na nás spolehnout ‒ jsme tu pro vás v každé situaci. Protože pro vaši spokojenost a důvěru ve značku Festool uděláme vše. Jsme spokojení pouze tehdy, když jste spokojení i vy.

-
Záruka all-inclusive
Vaše plus z hlediska výkonu.
Po registraci je vaše nové nářadí v prvních třech letech kompletně zajištěno.1
Více informací -
MyFestool
Informace jedním kliknutím.Váš osobní zákaznický účet s individuálními informacemi a přímým kontaktem na firmu Festool.
Více informací -
Kompletní oprava
Vaše nářadí opravené firmou Festool.Vaše nářadí svědomitě, rychle a s velkým know-how opraví naši odborníci.
Více informací -
Haló, tady Hotline!
Váš kontakt pro všechny otázky.Ať se jedná o poradenství, podporu, nebo opravu – vždy o vás rádi uslyšíme.
Více informací

14 dní záruka vrácení peněz.

- *Záruka all-inclusive platí pro veškeré nářadí Festool zakoupené od 6.3.2013 a zaregistrované do 30 dnů od zakoupení. Platí záruční podmínky Festool, které naleznete na adrese: www.festool.cz/záruční-podmínky