Zaregistrujte svůj stroj Festool a získejte zpět peníze!
Excentrická bruska s převodovkou ROTEX
Najděte si ten správný ROTEX pro svou aplikaci!
S excentrickými bruskami ROTEX od společnosti Festool máte v rukou skutečného univerzála: hrubé broušení, jemné broušení a leštění - to vše s jedním strojem. Výkonný motor v kombinaci s převodovkou umožňuje při hrubém broušení odstranit až třikrát více materiálu. Výkonný, všestranný a spolehlivý - kupte si nyní brusku ROTEX a využijte výhodu cashback.
.
Horní frézky
Najděte si ten správný horní frézky pro své potřeby!
Naše horní frézky umožňují přesné frézování výřezů, srážení hran a drážek i profilování obrobků všeho druhu. Horní frézky se vyznačují výkonným elektromotorem, přesností, snadnou výměnou fréz a širokou nabídkou příslušenství. Využijte nyní výhodu cashbacku a zajistěte si novou horní frézku ještě dnes.
Často kladené otázky
Často kladené otázky a odpovědi
Nemůžete zde najít správnou odpověď na svou otázku? V tom případě se obraťte na náš zákaznický servis: customerservice-cz@festool.com.
Podmínkou pro vyplacení cashbacku je nákup zúčastněného stroje v období kampaně od 14. července 2025 do 30. listopadu 2025 a nahrání faktury na osobní účet MyFestool nejpozději do 14. prosince 2025. Podrobnosti naleznete v podmínkách účasti.
Máte možnost zaregistrovat stroj přímo v procesu registrace Cashback v MyFestool. K tomu je třeba zaškrtnout políčko na konci registračního procesu.
Upozornění: Pokud se zaregistrujete pouze pro Záruku all-inclusive, produkt se automaticky nezaregistruje pro cashback!
Ne, to bohužel není možné. Musíte se zaregistrovat ve svém vlastním účtu MyFestool.
To bohužel není možné. Je nutné zaregistrovat každý výrobek zvlášť a fakturu nahrát pokaždé zvlášť. Dvě samostatné faktury pro jednotlivé produkty však nepotřebujete.
Samozřejmě vás budeme informovat. Pokud bude vaše registrace úspěšná, obdržíte potvrzující e-mail. Jakmile budou vaše údaje zkontrolovány, obdržíte další e-mail s potvrzením, že vše proběhlo v pořádku, a cashback vám bude převeden na vámi uvedený bankovní účet. Pokud při kontrole údajů zjistíme, že nám stále chybí nějaké informace, budeme vás samozřejmě kontaktovat.
Případně můžete stav kdykoli zkontrolovat ve svém účtu MyFestool.
Účast bohužel není možná bez faktury.
Doporučujeme zkontrolovat stav ve vašem účtu MyFestool. Pokud se tam nic nezobrazuje, pošlete e-mail na adresu customerservice-cz@festool.com. Zkontrolují, zda při vaší registraci vše fungovalo.
V takovém případě zašlete e-mail na adresu customerservice-cz@festool.com a uveďte číslo procesu.