Online kontrola
Při odesílání se bohužel vyskytla chyba.
Zkuste to prosím později znovu.
Často kladené otázky
Co se může stát?
Pokud nastane série nepříznivých okolností, je možné, že dojde k přehřátí jednotlivých přístrojů. To může u některých jednotlivých pil vést k doutnání a v některých případech i vzplanutí. To znamená, že - i když se k nám dosud žádná zpráva o něčem takovém nedonesla - za extrémně nepříznivých okolností by mohlo dojít k vzplanutí a oheň by mohl také přeskočit na další předměty a rozšířit se. V rámci preventivní ochrany spotřebitele a za účelem zabránění možným škodám a úrazům včetně ohrožení zdraví a života provedeme dovybavení.
K přehřátí obecně může dojít pouze v případě, že je přístroj připojen do sítě, tj. je zapojen do zásuvky. Proto tedy lze přístroj Kapex, kterého se toto týká, obecně nadále používat při uplatnění preventivních opatření. Je důležité, aby byl zapojen, pouze pokud je to pro použití přístroje Kapex naprosto nezbytné. Kromě toho musí být přístroj Kapex monitorován během období, kdy je zapojen, a také krátce poté, aby se vyloučila možnost, že vzplane, aniž by si toho někdo všiml. Při správném použití pak nebude existovat žádné bezprostřední riziko. Přesto musí být přístroj z bezpečnostních důvodů dovybaven. Slouží to bezpečnosti našich zákazníků a třetích stran, které by mohly být vystaveny bezpečnostnímu riziku.
Jedná se o bezpečnostní problém?
Ano.
Pokud nastane série nepříznivých okolností, je možné, že dojde k přehřátí jednotlivých přístrojů. To může u některých jednotlivých pil vést k doutnání a v některých případech i vzplanutí. To znamená, že - i když se k nám dosud žádná zpráva o něčem takovém nedonesla - za extrémně nepříznivých okolností by mohlo dojít k vzplanutí a oheň by mohl také přeskočit na další předměty a rozšířit se. V rámci preventivní ochrany spotřebitele a za účelem zabránění možným škodám a úrazům včetně ohrožení zdraví a života provedeme dovybavení.
K přehřátí obecně může dojít pouze v případě, že je přístroj připojen do sítě, tj. je zapojen do zásuvky. Proto tedy lze přístroj Kapex, kterého se toto týká, obecně nadále používat při uplatnění preventivních opatření. Je důležité, aby byl zapojen, pouze pokud je to pro použití přístroje Kapex naprosto nezbytné. Kromě toho musí být přístroj Kapex monitorován během období, kdy je zapojen, a také krátce poté, aby se vyloučila možnost, že vzplane, aniž by si toho někdo všiml. Při správném použití pak nebude existovat žádné bezprostřední riziko. Přesto musí být přístroj z bezpečnostních důvodů dovybaven. Slouží to bezpečnosti našich zákazníků a třetích stran, které by mohly být vystaveny bezpečnostnímu riziku.
Jak velké je riziko?
Pravděpodobnost je velmi malá - nicméně, pokud jde o zdraví našich zákazníků, nikdy neriskujeme. Bezpečnost našich přístrojů, a tedy i osob zacházejících s pilami, je pro nás nejvyšší prioritou. V případě jakýchkoli pochybností raději vydáme varování a z vlastní iniciativy těmto zákazníkům nabídneme bezplatnou výměnu příslušného dílu a provedení bezpečnostní kontroly pily.
Mohu svou pilu KAPEX používat bez jakéhokoli nebezpečí?
Ano. Po použití ji vytáhněte ze zásuvky a dodržujte bezpečnostní opatření.
Kterých pil se to týká?
Pokosových pil KS 88 a 120, které byly vyrobeny v období let 2007- 2/2010, a jsou tedy již starší než deset let. Vzhledem k dlouhé životnosti našich přístrojů předpokládáme, že se mnoho těchto pokosových pil stále používá. Klademe velký důraz na vysokou kvalitu a bezpečnost našich zákazníků. Proto tyto přístroje okamžitě bezplatně dovybavíme.
Došlo již k úrazům?
Nebo k požárům?
Ne. Škody, o kterých víme, se týkají výhradně jednotlivých nářadí, která jsme samozřejmě kompletně vyměnili.
V zájmu preventivní ochrany spotřebitelů a za účelem prevence případných škod a poranění až po ohrožení života proto veškeré nářadí, kterého se to týká, opravíme.
Bezpečnost našeho nářadí, a tedy našich zákazníků pro nás má vždy nejvyšší prioritu.
Týká se to i mého nového přístroje KAPEX nebo přístroje KAPEX s jiným označením?
Ne. Může se to týkat pouze pokosových pil KS 88 a 120, které byly vyrobeny v období let 2007- 2/2010, a jsou tedy již starší než deset let. Na našich webových stránkách (www.festool.com/retrofit) můžete tyto přístroje snadno identifikovat podle jejich čísla T a S.
Jak to funguje? Jak se moje pila dostane do dílny a zpět? Co musím udělat? Jak dlouho to bude trvat? Mohu pilu poslat také svému prodejci? Vzniknou mi v souvislosti s tím nějaké náklady?
Je samozřejmé, že vám chceme tento postup co nejvíce zjednodušit. Zřizujeme proto servisní tým speciálně pro vás.
Můžete očekávat, že vaše zařízení dovybavíme v období od poloviny února.
Naplánujeme s vámi termín opravy, abyste na svůj výrobek Kapex nemuseli příliš dlouho čekat. V případě potřeby vám zašleme obalový materiál, v kterém můžete přístroj Kapex připravit k vyzvednutí.
Budeme se snažit zajistit, aby vaše pila byla dovybavena a do 48 hodin opět opustila brány naší společnosti.
Samozřejmě hradíme náklady na zaslání a opravu včetně potřebných náhradních dílů. Také bezpečnostní kontrolu provedeme zdarma.
Co konkrétně se opravuje?
Samozřejmě vyměníme dotčené komponenty a opravíme vaši pilu, aby ji bylo možné znovu používat a bez omezení skladovat. Zároveň využijeme této příležitosti k provedení krátké bezpečnostní kontroly vaší pily.
Mohu najít všechny pily, kterých se oprava týká, vyhledám-li čísla T a S?
Ano, prostřednictvím těchto webových stránek.
MUSÍM vám poslat pilu, i když funguje?
I když se řídím bezpečnostním upozorněním?
Ano. To je naprosto nezbytné pro ochranu života a zdraví, i když je postupováno v souladu s bezpečnostním upozorněním.
Jak dlouho bude tato svolávací akce trvat?
Ze zásady ručíme za veškeré nářadí Festool u koncových zákazníků.
Doba bezplatné opravy proto není omezená.