Všeobecné údaje

    Mé nové bydliště se nachází v jiné zemi. Mohu svůj stávající účet MyFestool nadále využívat?
    Toto závisí na vašem novém bydlišti. Můžete si nadále zobrazit údaje v účtu MyFestool, ale nabídka a rozsah služeb účtu MyFestool a záruky all-inclusive1 je závislá na místě vašeho bydliště a může se mezi jednotlivými zeměmi lišit. To znamená, že podle okolností nemusíte mít možnost využívat všechny servisní služby. Například nenabízíme on-line objednání oprav ve všech zemích. Které služby jsou vám k dispozici ve vaší zemi, naleznete v podmínkách využívání účtu MyFestool a v záručních podmínkách na příslušné webové stránce Festool pro vaši zemi. Přehled všech zemí naleznete na stránkách www.festool.com.
    Co je účet MyFestool?
    MyFestool je váš bezplatný osobní zákaznický účet, ke kterému máte přístup přes naše webové stránky nebo přes naše aplikace Festool. Účet MyFestool je dostupný pro soukromé i firemní zákazníky. K dispozici v něm máte různé služby. Můžete si například zaregistrovat své nářadí pro záruku all-inclusive1, zobrazit si své registrované nářadí a jejich trvání záruky, zadat on-line zakázku na opravu a vyhledávat příslušenství a náhradní díly pro své nářadí. Vedle toho vám nabízíme možnost vytvářet seznamy produktů, které byste si do budoucna přáli zakoupit. Firemní zákazníci od nás získají rozšířenou nabídku služeb a mohou k účtu MyFestool přizvat i své zaměstnance (bez zřízeného účtu MyFestool).

    Přihlášení

    Jak si vytvořím účet MyFestool: přes aplikaci Festool Work?
    1. Stáhněte si bezplatně aplikaci Festool Work (k dispozici v obchodě App Store pro zařízení se systémy Android a iOS).
    2. Po otevření aplikace máte možnost propojit s ní svůj účet MyFestool. K tomuto účelu klepněte na položku „Přihlášení“. Nebo si po klepnutí na pole „Vytvořit zdarma účet“ založte svůj nový účet MyFestool.
    3. Vyberte svou zemi a zadejte požadované údaje, například e-mailovou adresu, heslo, oslovení, jméno, příjmení, a potvrďte svůj souhlas s podmínkami využívání účtu MyFestool
    4. Nyní na zadanou e-mailovou adresu obdržíte potvrzovací e-mailovou zprávu. Aktivujte svůj účet klepnutím na odkaz „Potvrdit přihlášení k MyFestool“ v přijaté zprávě. Mějte prosím na vědomí, že odkaz je aktivní po dobu 30 dní od obdržení e-mailové zprávy. Pokud byste tuto lhůtu překročili, začněte prosím proces své registrace od začátku.
    5. Přihlaste se k svému účtu pomocí svých přístupových údajů.
    6. Doplňte své údaje v polích s povinnými položkami (PIN telefonu, soukromý/komerční zákazník -> název společnosti, oslovení, jméno a příjmení).
    Obdržel(a) jsem dopis nebo e-mailovou zprávu s pozvánkou: Jak si s jejím prostřednictvím vytvořím účet MyFestool?

    Abyste mohli pomocí účtu MyFestool prohlížet a spravovat své již registrované nářadí v přehledu strojů, připravili jsme pro vás účet MyFestool, který si můžete vytvořit pomocí zprávy s pozvánkou, jež vám byla zaslána, a to prostřednictvím individuálního kódu pozvánky.

    1. Pro aktivaci svého účtu MyFestool naskenujte QR kód nebo zadejte následující webovou adresu: https://login.festool.com/myfestool.
    2. Vyberte svou zemi a zadejte následující údaje: e-mailovou adresu, heslo a kód pozvánky uvedený ve zprávě v následujícím formátu: AAA-BBB-CCC-DDD. Následně potvrďte podmínky využívání účtu MyFestool.
    3. Na zadanou e-mailovou adresu obdržíte potvrzovací e-mailovou zprávu. V ní klepněte na odkaz „Potvrdit přihlášení k MyFestool“. Mějte prosím na vědomí, že odkaz je aktivní po dobu 30 dní od obdržení e-mailové zprávy. Pokud byste tuto lhůtu překročili, začněte prosím proces své registrace od začátku.
    4. Přihlaste se k svému účtu pomocí svých přístupových údajů.
    5. Doplňte své údaje v polích s povinnými položkami (PIN telefonu, soukromý/komerční zákazník -> název společnosti, oslovení, jméno a příjmení).
    Jak si vytvořím účet MyFestool: přes webové stránky?
    1. Otevřete si následující webovou stránku: www.festool.cz/MyFestool a klepněte na odkaz „Ještě nemáte účet? Zaregistrujte se zdarma!“.
    2. Vyberte svou zemi a zadejte následující údaje: e-mailovou adresu, heslo a následně potvrďte podmínky využívání účtu MyFestool.
    3. Na zadanou e-mailovou adresu obdržíte potvrzovací e-mailovou zprávu. V ní klepněte na odkaz „Potvrďte registraci MyFestool“. Mějte prosím na vědomí, že odkaz je aktivní po dobu 30 dní od obdržení e-mailové zprávy. Pokud byste tuto lhůtu překročili, začněte prosím proces své registrace od začátku.
    4. Přihlaste se k svému účtu pomocí svých přístupových údajů.
    5. Doplňte své údaje v polích s povinnými položkami (PIN telefonu, soukromý/komerční zákazník -> název společnosti, oslovení, jméno a příjmení).
    Zapomněl(a) jsem své heslo. Co můžu dělat?
    1. Otevřete si následující webovou stránku: www.festool.cz/myfestool.
    2. Klepněte na odkaz „Resetovat heslo“ a zadejte svou e-mailovou adresu.
    3. Obdržíte e-mailovou zprávu, jejímž prostřednictvím můžete zadat nové heslo.
    Neobdržel(a) jsem potvrzovací e-mailovou zprávu pro přihlášení k účtu MyFestool. Co můžu dělat?
    Zkontrolujte svou složku pro nevyžádané reklamní zprávy či spam nebo použijte funkci vyhledávání k vyhledání hesla „MyFestool“. Pokud byste potvrzovací e-mailovou zprávu nenalezli, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku Festool na čísle uvedeném pod odkazem Kontakt.
    Jaké předpoklady by mělo splňovat heslo k přihlášení k účtu MyFestool?

    Vaše heslo musí splňovat následující kritéria:

    • tvoří ho nejméně osm znaků;
    • jsou v něm použita malá a velká písmena;
    • obsahuje minimálně jednu číslici a speciální znak.

    Upravit profil / odstranit účet

    Mohu změnit jazyk na mém portálu MyFestool?
    Ve vícejazyčných zemích nabízíme funkci změny jazyka v řádku záhlaví vaší stránky MyFestool. Funkce „Změnit jazyk“ v profilu bohužel není k dispozici. Pokud by předmětný požadavek vyvstal, obraťte se prosím na naši zákaznickou linku Festool na čísle uvedeném pod odkazem Kontakt.
    Jak mohu svůj účet MyFestool smazat?
    Svůj účet MyFestool můžete kdykoli smazat pomocí nabídky pod položkou „Můj profil“. Jakmile dojde k smazání účtu MyFestool, vymaže se také stávající svolení k doručování reklamních sdělení. Vaše registrace záruk však zůstávají zachovány, jelikož dané údaje potřebujeme k případnému řešení záručních nároků. Vaše údaje budou anonymizovány, jakmile uplyne nárok na záruku (10 let záruka na dostupnost náhradních dílů). Při mazání vašeho účtu MyFestool vás požádáme o vaše svolení s uložením vaší e-mailové adresy pro případ, že bychom některý z vašich zakoupených/registrovaných nářadí museli z nutných důvodů dovybavit nebo svolat z trhu.
    Mohu svůj účet MyFestool změnit ze soukromého účtu na firemní nebo z firemního účtu na soukromý?
    Změna účtu MyFestool z firemního na soukromý nebo ze soukromého na firemní bohužel není možná. Pokud byste tento požadavek měli, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku Festool na čísle uvedeném pod odkazem Kontakt.

    Spravovat společnost

    Jak přidám nového zaměstnance?
    1. Přihlaste se prostřednictvím následujícího odkazu www.festool.cz/MyFestool k účtu MyFestool.
    2. Funkci pozvání zaměstnance naleznete po přihlášení ve vaší osobní oblasti MyFestool pod položkou „Spravovat společnost“ nebo pod následujícím odkazem: www.festool.cz/myfestool/správa-firmy.
    3. Zadejte zde e-mailovou adresu vašeho zaměstnance. Upozorňujeme, že při odeslání pozvánky nesmí existovat žádný jiný účet MyFestool na tohoto zaměstnance. Nyní se v přehledu zobrazí e-mailová adresa zaměstnance se stavem „Nevyřízeno“.
    4. Poté, co zaměstnanec pozvánku potvrdí a doplní své údaje do účtu MyFestool, stav v přehledu se změní na „Potvrzeno“. Poté si zaměstnanec může zobrazit veškerá nářadí společnosti a využívat další funkce.
    Obdržel(a) jsem pozvánku od některého ze svých kolegů. Co musím udělat pro její potvrzení a vytvoření účtu MyFestool?
    1. Jakmile budete pozváni k portálu MyFestool, obdržíte e-mailovou zprávu. Pozvánku potvrďte klepnutím na odkaz „Potvrdit nyní účet MyFestool“.
    2. Automaticky se otevře potvrzovací stránka (vaše e-mailová adresa je předvyplněná), kde můžete zadat své heslo, potvrdit podmínky využívání účtu MyFestool a poté klepnout na odkaz „Vytvořte si účet“.
    3. Nyní můžete doplnit své údaje a ve vašem účtu zobrazovat veškerá nářadí společnosti a využívat další funkce.
    Jak smažu zaregistrovaného zaměstnance?
    Pro smazání zaměstnance klepněte na symbol koše v přehledu vaší oblasti „Spravovat společnost“. Aby k smazání nedošlo nedopatřením, musíte proces mazání ještě jednou odsouhlasit. Daný zaměstnanec bude o smazání informován prostřednictvím e-mailu. Mějte prosím na vědomí, že tímto dojde k smazání účtu MyFestool předmětného zaměstnance.
    Jaké možnosti mi nabízí funkce „Správa firmy“ v mém firemním účtu MyFestool?
    Pro firemní zákazníky účet MyFestool nabízí možnost přizvat k účtu společnosti její zaměstnance na základě jejich e-mailové adresy. Mějte prosím na vědomí, že pozvánku lze zaslat pouze tehdy, když pro e-mailovou adresu přizvané osoby doposud neexistuje vytvořený účet MyFestool. Pozvaná osoba obdrží e-mailovou zprávu, ve které může danou pozvánku přijmout a doplnit údaje do svého účtu MyFestool. Po registraci bude daný zaměstnanec ihned přiřazen příslušné společnosti. Poté si může zobrazit veškerá nářadí této společnosti a využívat další funkce. Mějte prosím na vědomí, že daný zaměstnanec má stejná oprávnění a možnosti zobrazení jako „hostitelský“ účet MyFestool. Pozvané osoby lze kdykoli zase odstranit. V tom případě se účet MyFestool daného zaměstnance smaže.

    Registrace záruky

    Co je záruka all-inclusive?
    Díky komplexním službám naší záruky all-inclusive1 je vaše nové nářadí Festool v prvních třech letech plně zajištěno a vy se můžete soustředit na to hlavní: Na svou práci. Abyste mohli využívat služeb „Kompletní oprava zdarma“2, „Náhrada při krádeži“ a „Záruka originálních dílů“, musíte nářadí bezplatně registrovat do 30 dnů od nákupu/dodání.
    Mé nové bydliště se nachází v jiné zemi. Mám i nadále nárok na záruku all-inclusive?
    Nabídka a rozsah služeb účtu MyFestool a záruka all-inclusive1 jsou závislé na vašem bydlišti (nikoli na zemi, kde jste dané nářadí zakoupili) a mohou se mezi jednotlivými zeměmi lišit. Které služby jsou vám k dispozici ve vaší zemi, naleznete v podmínkách využívání účtu MyFestool a v záručních podmínkách na příslušné webové stránce Festool pro vaši zemi. Přehled všech zemí naleznete na stránkách www.festool.com po výběru požadované země.
    Je registrace pro záruku all-inclusive zpoplatněna? 
    Ne, registrace je pro vás zdarma. Jediný předpoklad: Nářadí musíte pro záruku all-inclusive1 registrovat během prvních 100 dnů od nákupu. Mějte nicméně na vědomí, že při řešení odcizení mohou vyvstat náklady na spoluúčast a v  případě opravy další náklady (např. paušál na dekontaminaci u vysavače třídy H).
    Jak mohu nářadí registrovat pro záruku all-inclusive?

    Od 1. 1. 2021 můžete provádět registraci záruky all-inclusive1 pouze jako zákazníci exkluzivně na MyFestool. Upozorňujeme, že registraci za vás již nemůže provést prodejce. Nářadí můžete zcela jednoduše registrovat během prvních 100 dnů od nákupu/dodání on-line ve vašem účtu MyFestool. Přístup k účtu MyFestool je možný přes naše webové stránky nebo aplikace Festool.

    Registrace přes webové stránky:

    1. Přihlaste se ke svému účtu MyFestool na stránce www.festool.cz/MyFestool.
    2. Formulář k registraci záruky najdete po přihlášení ve vaší osobní oblasti MyFestool pod položkou „Registrace nářadí“ nebo prostřednictvím tohoto odkazu: www.festool.cz/MyFestool/registrace-záruky.
    3. Vyplňte následující pole formuláře: T.Nr. (číslo dílu), S.Nr. (sériové číslo) (tyto údaje naleznete na přiloženém záručním listu nebo na výrobním štítku vašeho nářadí), datum nákupu/dodání (Můžete zde zadat pouze jedno datum, které leží max. 100 dní po zakoupení/dodání. Zadejte prosím datum, které je uvedeno na vašem nákupním dokladu / dodacím listu.). Nahrajte do systému svůj účet / dodací list (dodržte prosím velikost a formát souboru), zadejte volitelně údaje svého prodejce a doplňte případně své další údaje.
    4. Tím jste své nářadí úspěšně zaregistrovali a nyní můžete kdykoli stáhnout záruční certifikát v přehledu nářadí.

    Registrace prostřednictvím aplikace Festool Work:

    1. Případně můžete využít aplikaci Festool Work (k dispozici pro zařízení se systémy Android a iOS).
    2. K tomuto účelu se přihlaste k účtu MyFestool.
    3. Naskenujte čárový kód vašeho nově zakoupeného nářadí nebo naskenujte čárový kód na záručním listu, který je k vašemu nářadí přiložen, nebo se připojte k nářadí s podporou technologie Bluetooth®, vyfotografujte nákupní doklad či dodací list, nahrajte je do systému a ihned můžete těžit ze služeb naší „záruky all-inclusive“.
    4. Tím jste své nářadí úspěšně zaregistrovali a nyní můžete kdykoli stáhnout záruční certifikát v přehledu nářadí.
    Proč musím své nářadí sám (sama) registrovat a proč toto nemůže (již) převzít můj prodejce?
    Ve firmě Festool bereme ochranu údajů vážně. Proto jsme se rozhodli, že budete moci registraci záruky provádět sami a sami tak budete mít možnost rozhodovat o zpracování vašich údajů. Za tímto účelem jsme pro vás od ledna 2021 vytvořili možnost exkluzivní registrace záruky pro nářadí na MyFestool. Tím nemůže dojít k tomu, že by nám byly vaše osobní údaje předány bez vašeho vědomí, takže chráníme vás i vaše osobní údaje, ale také obchodního partnera před nesprávným zacházením s vašimi údaji a samozřejmě také sami sebe před nezákonným získáním vašich údajů bez vašeho souhlasu. Přes účet MyFestool budete mít neustále vše pod kontrolou, nejen vaše osobní údaje, ale i nářadí Festool.
    Kolik mám času k registraci svého nářadí?
    Máte k dispozici 100 dní po zakoupení/dodání vašeho nářadí k registraci záruky all-inclusive1.
    Co potřebuji k registraci záruky?
    Potřebujete k tomu číslo dílu a sériové číslo (T-Nr. a S-Nr.) vašeho nářadí a dále platební doklad / dodací list a účet MyFestool.
    Proč je při registraci záruky požadováno nahrání platebního dokladu / dodacího listu?
    Nahrání platebního dokladu je jedna z podmínek k získání nároku na záruku. Tato informace je takto uvedena také v záručních podmínkách. Podle záručních podmínek lze registraci provést během 30 dní po zakoupení/dodání, později již registrace nemůže proběhnout. Aby bylo možné zkontrolovat datum zakoupení/dodání, je požadováno, jak je uvedeno v záručních podmínkách, nahrání platebního dokladu, resp. dodacího listu. Na platebním dokladu / dodacím listu je pro naši kontrolu rozhodující zakoupené nářadí Festool a datum; ostatní údaje, jako číslo zákazníka, cenu atd., lze bez problémů zakrýt tak, aby nebyly čitelné.
    Obdržím potvrzení registrace pro záruku all-inclusive?
    Ano, obdržíte potvrzení e-mailem a kdykoli po zakoupení si můžete svůj záruční certifikát zobrazit ve vaší oblasti MyFestool a rovněž si ho stáhnout pro účely dlouhodobé dokumentace.
    Platí záruka all-inclusive pro všechny výrobky Festool?
    Záruka all-inclusive platí pro veškeré nářadí Festool i pro další vybrané výrobky, jako například akumulátory nebo nabíječky. Zda můžete výrobek registrovat pro záruku all-inclusive, zjistíte na záručním listu, který je přiložen ke každému Systaineru nebo balení. Zda je registrace možná, si můžete navíc přečíst také v popisu funkce našich výrobků na naší domovské stránce. 1
    Mohu k záruce registrovat jednotlivé akumulátory/nabíječky?
    Akumulátory a nabíječky jsou prvky příslušenství, přesto jsou však kryty naší zárukou all-inclusive1. Akumulátory a nabíječky nelze k záruce registrovat prostřednictvím našeho on-line formuláře. V případě nároku na záruku potřebujeme jako důkaz kopii vašeho nákupního dokladu.
    Dostal(a) jsem své nářadí darem. Mohu je registrovat?
    Pro registraci k záruce all-inclusive1 potřebujete jako doklad originální nákupní doklad / dodací list. Registrace navíc musí proběhnout nejpozději 100 dní po zakoupení/dodání.
    Zakoupil(a) jsem své nářadí již použité. Mohu je registrovat?
    Registrace k záruce je k dispozici výlučně pro nářadí, které bylo zakoupeno u prodejce Festool. Pokud by použité nářadí bylo předchozím majitelem již zaregistrováno a bylo ještě v záruční době, můžete u nás zažádat o převedení záruky. K tomu potřebujeme kopii záručního certifikátu nebo referenční číslo, které je na něm uvedeno.
    Nemohu nalézt své zaregistrované nářadí v přehledu nářadí. Co dělat?
    Zpravidla byste měli všechna nářadí zaregistrovaná k záruce včetně jejich záruční lhůty vidět v přehledu nářadí. Pokud by však některé zaregistrované nářadí chybělo, má to následující důvod: Pokud jste v minulosti zaregistrovali některé nářadí bez účtu MyFestool, resp. pokud váš prodejce zaregistroval nářadí za vás, toto nářadí v přehledu chybí. Pokud by některé nářadí v přehledu chybělo, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku Festool prostřednictvím našeho kontaktního formuláře, abychom registraci nářadí mohli převést do vašeho nového účtu MyFestool.