Kontakt a často kladené otázky

Máte otázky?

Klidně se můžete obrátit přímo na nás:

Otázky k SERVICE all-inclusive
481 645 165 nebo festool.info@festool.com

Opravárenský servis Festool
481 645 436 nebo servis@festool.com

Zastihnete nás v pracovní dny od 8:00 do 16:00 hod. 


Třeba odpověď najdete už v našich často kladených otázkách.

- Vyberte prosím -

SERVICE all-inclusive

Co je SERVICE all-inclusive?
Pro náš balíček SERVICE all-inclusive pro kompletně bezstarostnou práci jsme sestavili služby, které jsou důsledně zaměřené na požadavky vaší každodenní práci. Abyste mohli využívat služeb „bezplatná oprava po dobu 36 měsíců“, „ochrana proti krádeži po dobu 36 měsíců“, „10letá záruka dostupnosti náhradních dílů“ a „15denní testování bez rizika“, musíte své nářadí během prvních 30 dní po zakoupení bezplatně zaregistrovat.

Jak si můžu zaregistrovat SERVICE all-inclusive?
Své nářadí můžete zaregistrovat během prvních 30  dnů po zakoupení zcela jednoduše na www.festool.cz nebo můžete registrací pověřit specializovaného prodejce.

Musím za SERVICE all-inclusive zaplatit? 
Ne, SERVICE all-inclusive je součástí kupní ceny nářadí a máte ho tak zaručeně zdarma. Jediný předpoklad: Musíte své nářadí během prvních 30 dnů po zakoupení zaregistrovat v systému SERVICE all-inclusive.

Dostanu potvrzení o registraci SERVICE all-inclusive?
Ano, po registraci od nás obdržíte servisní certifikát – buď e-mailem (pokud jste si nářadí zaregistrovali sami), nebo poštou (pokud za vás registraci provedl specializovaný prodejce). Tento certifikát si prosím pečlivě uschovejte, abyste ho mohli v případě uplatnění nároku předložit.

Platí SERVICE all-inclusive pro všechny výrobky Festool?
SERVICE all-inclusive platí pro veškeré nářadí Festool a pro další vybrané výrobky. To, zda lze výrobek zaregistrovat v systému SERVICE all-inclusive, poznáte podle kartičky SERVICE all-inclusive, která je přiložená ke každému Systaineru nebo kartonu. Zda je registrace možná, si můžete navíc přečíst také v popisu funkce našich výrobků na naší domovské stránce.

Bezplatná oprava po dobu 36 měsíců

Na které díly a závady se vztahuje tato služba?
Vady materiálu a výrobní vady, včetně všech náhradních dílů a dílů podléhajících opotřebení (zejména uhlíky, kuličková ložiska, gumové manžety, akumulátory, akumulátorové nabíječky, těsnicí kroužky, pevné kabely a spínače) a dále potřebný pracovní čas. Přehled všech náhradní dílů a dílů podléhajících opotřebení najdete v našem katalogu náhradních dílů. Bezplatně vyměněny budou všechny díly, které mají ve sloupci „Záruka“ uvedeno „Ano“. 

Dostanu v případě opravy předběžnou kalkulaci nákladů?
Díky SERVICE all-inclusive patří předběžné kalkulace nákladů a faktury za opravy během prvních 36 měsíců minulosti. Jediný předpoklad: Musíte své nářadí během prvních 30 dnů po zakoupení zaregistrovat v systému SERVICE all-inclusive. Po uplynutí záruky obdržíte na přání ke každé opravě předběžnou kalkulaci nákladů.

Existují výjimky, kdy službu nelze využít?
Ano, existují. Jedná se o výjimky, které jistě dokážete pochopit, např. pokud bylo nářadí úmyslně poškozeno nebo bylo používáno v trvalém průmyslovém provozu. Všechny výjimky najdete v našich podmínkách SERVICE all-inclusive.

Na co mám nárok, pokud si nářadí nezaregistruji v systému SERVICE?
Na zákonnou záruku máte jako podnikatel nárok 12 měsíců, jako soukromá osoba 24 měsíců. Ta platí na vady materiálu a výrobní vady, které existovaly již před dodáním výrobku. Vezměte prosím na vědomí, že ze zákonné záruky je vyloučené opotřebení. Proto byste si měli nářadí v každém případě zaregistrovat v systému SERVICE all-inclusive. Registrace je pro vás zaručeně zdarma!   

Ochrana proti krádeži 36 měsíců.

Ukradli mi nářadí na stavbě / z auta. Platí ochrana proti krádeži i v tomto případě?
I pokud vám bylo nářadí ukradeno z vozidla nebo na stavbě, obdržíte 36 měsíců po zakoupení zcela nové nářadí – za spoluúčast 2.500 Kč (včetně DPH).

Co mám dělat, když mi bylo ukradeno nářadí?
Důležité je, abyste dodrželi platné lhůty. Ihned po krádeži nářadí musíte krádež oznámit na policii. Oznámení společně se servisním certifikátem pak do 5 dnů předložte specializovanému prodejci. Jakmile případ prověříme, pošleme specializovanému prodejci nové nářadí a za spoluúčast 2.500 Kč (včetně DPH) si ho u něj můžete vyzvednout.

Zmeškal jsem lhůtu 5 dnů. Platí přesto stále ochrana proti krádeži?
Bohužel ne! Tuto službu vám můžeme nabídnout pouze tehdy, pokud dodržíte stanovené lhůty. .

Mám u náhradního nářadí plný nárok na všechny služby SERVICE all-inclusive?
Na náhradní nářadí se převádí SERVICE all-inclusive na zbývající dobu, která platila pro ukradené nářadí. Tzn. že pokud vám bylo nářadí ukradeno např. po 2 letech, můžete pro náhradní nářadí využívat SERVICE all-inclusive ještě po zbývající rok. Registraci za vás v tomto případě provedeme sami a pošleme vám také nový servisní certifikát. Protože ochranu proti krádeži lze pro každé nářadí využít pouze jednou, tato služba pro náhradní nářadí již neplatí.   

15 dní testování bez rizika.

Jak mám postupovat?
Jediným předpokladem je, abyste své nářadí ihned po zakoupení zaregistrovali v systému SERVICE all-inclusive. Poté ho můžete v klidu testovat a do 15 dnů po zakoupení ho vrátit specializovanému prodejci, pokud by nesplňovalo vaše očekávání. Samozřejmě vám bude vrácena kupní cena.

V podmínkách SERVICE all-inclusive je uvedeno, že nářadí smí být jen „mírně používané“. Co to znamená?
Chceme vám umožnit, abyste si vyzkoušeli naše nářadí v reálných podmínkách. Proto si smíte naše nářadí důkladně vyzkoušet při své každodenní práci a rychle tak zjistíte, jestli splňuje vaše očekávání. Vezměte prosím na vědomí, že není dovolené testování v trvalém průmyslovém provozu.
Důležité je, abyste nářadí vrátili v kompletním rozsahu dodávky.

Záruka náhradních dílů 10 let

Co se stane, pokud v období 10 let již není k dispozici nějaký náhradní díl?
Garantujeme vám, že po ukončení výroby máme pro vaše nářadí na skladě náhradní díly ještě minimálně 10 let. Pokud bychom tento slib nemohli dodržet, obdržíte zdarma jako náhradu nové elektrické nářadí.

Po skončení 10leté záruky dostupnosti náhradních dílů již pro mé nářadí nebudou náhradní díly k dispozici?
Pro spoustu nářadí máme náhradní díly na skladě i mnohem déle než 10 let po skončení výroby.

Potřebuji náhradní díl. Co mám udělat?
Správné náhradní díly pro své nářadí najdete v našem katalogu náhradních dílů. Zde si můžete podle typu nářadí a čísla dílu (TNR) vyhledat náhradní díly a telefonicky si je u nás objednat. Mějte prosím na zřeteli, že naše nářadí smí opravovat výhradně autorizované servisy a při opravách se smí používat výhradně originální náhradní díly. Jen v tom případě bude po opravě zajištěná bezvadná a bezpečná funkce.

Stažení často kladených otázek

  • SAI

    SERVICE all-inclusive

    Čtyři servisní služby, abyste se mohli plně soustředit na svou práci.

    Více informací
  • Oprava Festool

    Opravárenský servis Festool

    Potřebujete 5 minut.
    My maximálně 48 hodin.

    Více informací
  • Vědomosti Festool

    Takto to funguje

    Řešení speciálních úkolů, optimální používání výrobků Festool a mnohé další.

    Více informací

* Za místní tarif