Dotazy a odpovědi ke kompletní opravě

Zde najdete nejčastější dotazy a příslušné odpovědi.

    Objednání

    Jak objednám opravu?
    Opravu objednáte nejlépe on-line prostřednictvím osobního účtu MyFestool. Využijte přitom výhod bezplatné dopravní služby, rychlého provedení opravy a aktualizací stavu, které vás průběžně informují o postupu opravy.
    Alternativně můžete rovněž zatelefonovat Festool SERVICE na čísle 481 645 436. Naši pracovníci vám s opravou ochotně pomohou.
    Opravy může přijímat rovněž váš specializovaný prodejce Festool. Upozorňujeme, že se celková doba zpracování objednávky může prodloužit z důvodu dodatečných dopravních a komunikačních cest.

    Proč má smysl nechat provést opravu přímo ve společnosti Festool?
    Máte zajištěnou plnou kontrolu a průhlednost stavu opravy svého nářadí.
    Při použití on-line objednávky opravy vyzvedneme nářadí bezplatně na libovolném místě. Během přepravy nářadí již plánujeme kapacity pro testování a opravu ve své dílně. Nářadí je tak u nás v normálním případě pouze 48 hodin, než je opraveno, vyčištěno, zkontrolováno z hlediska elektrické bezpečnosti a dodáno zpět k okamžitému použití.
    Na opravené nebo vyměněné náhradní díly od nás obdržíte dvanáctiměsíční záruku. 
    Automaticky kontrolujeme záruční stav vašeho nářadí – je-li stále v záruční době a je registrováno k záruce all-inclusive, je pro vás oprava bezplatná.
    Jsou-li pro nářadí k dispozici aktualizace softwaru, provedeme je pro vás podle potřeby během postupu opravy.
    Naši pracovníci jsou pro provádění oprav výrobků Festool speciálně vyškoleni, takže všechny zásahy jsou přesné a nářadí dostanete co nejrychleji zpět.
    Samozřejmě používáme pouze originální náhradní díly – bez objednací lhůty, přímo ze skladu.
    Než vám nářadí odešleme zpět, seřídíme je a provedeme jemné nastavení. Kromě toho je při silném znečištění šetrně vyčištěno.
    Provedeme pro vás kontrolu elektrické bezpečnosti s certifikátem.

    Doba zpracování

    Jak dlouho je moje nářadí na cestě?
    Zpravidla nářadí opravíme do 48 hodin.
    Použijete-li naši on-line objednávku opravy, trvá to od vyzvednutí po zpětné dodání cca jeden týden.

    Dostanu v případě opravy od společnosti Festool zapůjčené nářadí?
    Ne, v případě opravy Festool zapůjčení nářadí nenabízí.
    Někteří specializovaní prodejci Festool vám podle potřeby zapůjčení nářadí nabízejí.
    Zeptejte se proto svého specializovaného prodejce, zda vám v tomto směru pomůže.

    Kdy přijede balíková služba? Lze dohodnout termín?
    Bohužel zatím nelze dohodnout určitý termín vyzvednutí.
    Nářadí ale můžete nechat vyzvednout na libovolném místě.

    Pro další možnosti se obraťte přímo na naši službu:

    Tel.: 481 645 436
    E-mail: service-cz@festool.com

    Jsme vám osobně k dispozici od pondělí do pátku od 8.00 do 16.00 hodin.

    Náklady

    Co zaplatím za odvoz?
    V případě platné opravy záruční je odvoz pro vás vždy bezplatný. Náklady mohou vzniknout pouze při dopravě zpět.
    V případě že se jedná o placenou (pozáruční) opravu, účtujeme náklady max. 200,-Kč za každý stroj.

    Co zaplatím za opravu?
    Je-li nářadí zaregistrováno k záruce all-inclusive, je pro vás oprava během záruční doby bezplatná. Výjimku tvoří díly podléhající opotřebení, například přívodní kabel nebo sklíčidlo.
    Ve všech ostatních případech od nás získáte v návaznosti na analýzu závad předběžný rozpočet nákladů.
    Abychom jej mohli zpracovat a propočítat co nejpřesněji, musíme nářadí rozebrat tak, abychom zjistili všechny závady. Přitom samozřejmě postupujeme s největší opatrností a nářadí demontujeme pouze v bezpodmínečně nutném rozsahu. Tím jsou při opravě vyloučeny zbytečné vícenáklady.
    Při objednávce opravy doporučujeme uvést hranici nákladů – potom bez dalších zpětných dotazů nářadí opravíme do uvedené maximální hodnoty a v případě nutnosti vystavíme předběžný rozpočet nákladů pro další opravy.

    Kolik stojí předběžný rozpočet nákladů?
    Vystavení předběžného rozpočtu nákladů je pro vás vždy bezplatné.

    Jaké možnosti mám, když byl vystaven předběžný rozpočet nákladů?
    Můžete nechat nářadí opravit za stanovených podmínek.
    Je-li oprava z našeho pohledu nevýhodná, můžete nechat stroj ekologicky sešrotovat, nebo si nechat poslat neopravené nářadí zpět.

    Jsou v předběžném rozpočtu nákladů na nářadí uvedeny následující díly?
    Díly, které jsou důležité pro funkci a bezpečnost, jsou namontovány a také započteny. Zašlete-li nám např. okružní pilu bez kyvného krytu, musíme jej pro svou i vaši ochranu namontovat a započteme jej i do předběžného rozpočtu nákladů.

    Přizpůsobí Festool cenu opravy mé hranici nákladů?
    Ne, samozřejmě se opravuje pouze to, co je skutečně vadné. Podle toho jsou náklady přizpůsobeny skutečné potřebě práce a materiálu a nikoli vaší hranici nákladů.

     

    Balení a odeslání

    Proč musím při opravách akumulátorového nářadí a akumulátorů uvádět velikost akumulátoru?
    Lithium-iontové akumulátory jsou obecně zařazeny mezi nebezpečné zboží. Od 100 Wh platí speciální předpisy. U firmy Festool se to týká akumulátorů od hodnoty 6,2 ampérhodiny (Ah).
    Pro zajištění bezpečné přepravy proto musíme znát následující detaily:

    • Přesný počet kusů
    • Označení zboží T číslem, na zadní straně akumulátoru
    • Kapacita akumulátoru, rovněž na zadní straně akumulátoru

    Pokud vaše zásilka obsahuje nebezpečné zboží, poskytneme vám ke stažení příslušnou nálepku pro označení.

    Lze uvést jinou adresu pro vyzvednutí a dodání?
    Ano, při objednávce opravy prostřednictvím MyFestool nebo u kontaktního partnera lze uvádět alternativní adresu pro vyzvednutí nebo dodání.

    Jak musím balit vadné nářadí?
    I pokud je vaše nářadí v Systaineru, doporučujeme systainer obalit do bublinková folie nebo vložit do kartonového obalu.
    Volně zasílané nářadí se musí bezpečně zabalit do pevného kartonu.
    Pro velké nářadí a stroje (např. kapovací pily nebo mobilní vysavače) vám můžeme poskytnout přepravní box ‒  obraťte se na naši službu Festool: 

    Tel.: 481 645 436
    E-mail: service-cz@festool.com

    Jsme vám osobně k dispozici od pondělí do pátku od 8.00 do 16.00 hodin.
    Kromě toho dodržujte speciální předpisy pro zasílání nebezpečného zboží.

    Objednání v zahraničí

    Kde mohu nechat nářadí opravit, jsem-li v zahraničí?

    Samozřejmě můžete nechat nářadí opravit přímo v příslušné zemi, je-li v ní k dispozici opravárenská služba Festool. Pro další informace zvolte příslušnou zemi na adrese www.festool.com/service.

    Jaké mám nároky ze záruky, zakoupím-li a zaregistruji nářadí v Čechách a nyní se zdržuji v zahraničí?

    V tomto případě se obraťte na naši službu Festool:

    Tel.: 481 645 436
    E-mail: service-cz@festool.com 

    Jsme vám osobně k dispozici od pondělí do pátku od 8.00 do 16.00 hodin.